شهروندی آلمان و اخذ اقامت اروپا

در این مطلب سعی بر این است که اطلاعاتی در خصوص شهروندی آلمان و اخذ اقامت اروپا برای عزیزانی که قصد مهاجرت دارند، بیان شود. شهروندی آلمان پروسه ای است که پس از چند سال اعمال می شود. برای تبدیل شدن به یک شهروند آلمانی و اخذ اقامت اروپا، شما معمولا باید 8 سال ساکن آلمان باشید و شرایط خاص آن را انجام دهید.

شرایط کسب شهروندی آلمان و اخذ اقامت اروپا

برای بدست آوردن شهروندی آلمان و اخذ اقامت اروپا شما باید تمام یا بیشتر شرایط زیر را انجام دهید:

  • Aufenthaltserlaubnis معتبر یا اجازه اقامت Aufenthaltsberechtigung
  • حداقل 8 سال در آلمان زندگی کنید.
  • تضمین معیشتی شما و وابستگان شما بدون استفاده از رفاه اجتماعی یا مزایای بیکاری (استثنائات برای افراد زیر 23 سال)
  • دانش کافی از زبان آلمانی (سطح B1)
  • سوگند قانون اساسی آلمان
  • شما باید شهروندی سابق خود را رها کنید (هرچند استثنا برای این است)
  • هیچ محکومیت جنایی در گذشته نداشته باشید.

همسر و فرزندان اغلب می توانند شهروندی آلمان را دریافت کنند حتی اگر 8 سال در آلمان زندگی نکرده اند. شرایط شهروندی آلمان و اخذ اقامت اروپا برای همسران شهروندان آلمانی، به ای نصورت است که باید دو سال از ازدواج این زوج گذشته باشد.

شهروندی آلمان و اخذ اقامت اروپا با تولد کودک

شهروندی آلمان توسط ارث بری از والدین و نه محل تولد تعیین می شود. کودکان با مادر یا پدر آلمانی به طور خودکار در هنگام تولد شهروندی آلمان را دریافت می کنند. اما همه بچه های متولد شده در آلمان به طور خودکار آلمانی نیستند، در واقع صد هزار کودک غیر آلمانی هر ساله به دنیا می آیند.

اگر هر دو والدین خارجی هستند، پس از آن کودک به طور خودکار شهروندی آلمان را از تولد دریافت می کند، اگر یکی یا بیشتر از والدین در مدت 8 سال به طور قانونی در آلمان زندگی می کنند و دارای Aufenthaltsberechtigung معتبر یا Aufenthaltserlaubnis نامشخص برای مدت سه سال هستند، این کودکان از شهروندی آلمانی  برخوردار می شوند و پس از آن در سن 18 سالگی انتخاب شهروندی به تمایل آنها انتخاب می شود.


euroeghamat.com/fa/ آلمان ,شهروندی ,اقامت ,اروپا ,آلمانی ,تولد ,شهروندی آلمان ,اقامت اروپا ,آلمان زندگی ,اروپا برای ,انجام دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عاشقانه های عزیز دلم معرفی کالا فروشگاهی وارش کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. خسته تر و‌دیوانه تر گروه تحلیلی خبری بورس 360 درجه بازاریاب فضای مجازی هوش برتر